مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 12:502023-11-17سياسي

آستانه اشرفیه شهرستان سبز معرفی می شود/ مشکل اشتغال نداریم


فرماندار آستانه اشرفیه، به اقدامات انجام شده در حوزه مدیریت پسماند اشاره کرد و گفت: طی چند ماه آینده شهرستان آستانه اشرفیه را شهرستان سبز در حوزه پسماند معرفی می کنیم.

- ایسنا/گیلان فرماندار آستانه اشرفیه، به اقدامات انجام شده در حوزه مدیریت پسماند اشاره کرد و گفت: طی چند ماه آینده شهرستان آستانه اشرفیه را شهرستان سبز در حوزه پسماند معرفی می کنیم.

خسرو آرنگ امروز، 26 آبان ماه در شورای اداری شهرستان آستانه اشرفیه که با حضور استاندار گیلان برگزار شد، با اشاره به ساختار اجتماعی و مذهبی این شهرستان، اظهار کرد: شهرستان آستانه اشرفیه دو بخش، دو شهر و 108 روستا دارد.

وی با بیان اینکه شهر آستانه اشرفیه ساختار مذهبی و شهر کیاشهر کارکرد اجتماعی با محوریت گردشگری دارد، تصریح کرد: برای توسعه شهرستان به دنبال مدیریت تلفیقی این دو کارکرد هستیم.

فرماندار آستانه اشرفیه با اشاره به اجرای موفق طرح های سالم های در تابستان گذشته، گفت: خوشبختانه با هماهنگی خوب هلال احمر و نیروی انتظامی و سپاه و بسیج و هیئت نجات غریق و شهرداری ها، غریق نداشتیم.

آرنگ، بندر کیاشهر را به دلیل گردشگرپذیری یک فرصت سرمایه گذاری دانست و متذکر شد: با همکاری دستگاه های متولی از جمله حفاظت محیط زیست و راه و شهرسازی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آستانه اشرفیه شهرستان سبز معرفی می شود/ مشکل اشتغال نداریم

آستانه اشرفیه شهرستان سبز معرفی می شود/ مشکل اشتغال نداریم